Iti propunem, in urmatoarele randuri, sa facem o comparatie cu alte metode sau mijloace de promovare a companiei tale sau a ofertelor tale. Te ajutam astfel sa alegi acel mod de a promova interesele tale comerciale investind cei mai putin bani si asigurandu-ti cele mai mari efecte.
Produsele si serviciile pe care le oferi pietei, in domeniul tau, pot fi aduse la cunostinta clientilor potentiali prin diferite mijloace publicitare pe care le vom enumera in continuare, incercand sa oferim si nivele de cost reale:

Iti poti crea propriul website in care sa iti prezinti oferta. Acesta te va costa intre 300 si 1500 lei functie de complexitatea lui, cu sau fara fotografii profesionale, la care poti adauga aproximativ 150 lei achizitionarea domeniului si hosting-ul anual de cel putin 100 lei (mentionam ca, cu cat este mai ieftin, cu atat ti se ofera mai putin functii pe host).

Una peste alta, la aceste costuri adauga si costurile lunare de intretinere, cele de dezvoltare a site-ului (daca este nevoie) si, mai ales, promovarea acestuia. Daca nu ai promovare pentru website, atunci ai facut o investitie „moarta” din start. E ca atunci cand investesti si iti construiesti ditamai fabrica, dar nu stie nimeni de tine, iar tu astepti clienti, si astepti, si astepti ….

Iti poti crea propria pagina de facebook. Teoretic nu investesti nimic, si atunci solutia aceasta ar parea ca este cea mai potrivita. Dar, dupa ce faci o analiza reala pe facebook comparand profilele marilor companii si cele ale firmelor mici si mijlocii, vei vedea diferenta. Cele din urma, in marea lor majoritate sunt „moarte”. Profile fara viata, fara personalitate, fara interactivitate. Si atunci ajungi la concluzia ca trebuie sa lasi un profesionist sa faca treaba administrarii paginii iar, cum acestia sunt putini, poti socoti ca un astfel de serviciu te poate ajunge lunar la cel putin 300/500 lei.

Poti sa produci carti de vizita, nenominale, chiar cu dubla fata, pentru a folosi spatiul eficient si a dispune de acesta pentru informatiile pe care vrei sa le transmiti.

Dar, cum ai nevoie sa te adresezi unui numar mare de potentiali clienti, implicit trebuie sa creezi si sa produci o cantitate suficient de mare de carti de vizita. Acest lucru inseamna .. cel putin 1000 de bucati? Poate chiar mai mult! Iar acest lucru, in cele mai fericite cazuri pe care noi le cunoastem, poate sa te coste cel putin 100 lei. Dar 1000 de bucati se dovedesc a fi putine, iar tu ajungi in stadiul in care trebuie sa produci constant un asemenea material publicitar. Si apoi, cine le distribuie si cu cat?

Poti, desigur, sa produci flyere publicitare. Simple, subtiri, de marimea unui plic postal. Cu doua fete, colorate, si printate in tipografice. Cele produse in centrele digitale sunt cu mult mai scumpe.

La fel ca si la cartile de vizita, ai nevoie de cantitate mare. Si noi stim de cel putin un caz, adica chiar oferta pe care noi ca societate o avem pentru clientii nostri, suficient de avantajoasa pentru acest segment; in care obtii 10.000 de bucati la un pret cuprins intre 500 si 600 lei. Si aici intra si creatia lor, si tiparul, si livrarea la „domiciliu”.

Dar dupa productie … flyerele trebuiesc si ele distribuite in oras. Cati promoteri, cate ore/zi, cat transport si cate taxe de avizare la autoritatea locala? Din proprie experienta va putem spune ca un client al firmei noastre, la o campanie de 5 zile, in intersectiile orasului, cu doua echipe de cate 3 oameni, a avut un cost pentru avizare la primarie de 1100 lei. O fi mult, o fi putin?

Sau, poti crea rapid si simplu, un banner publicitar stradal, care te poate costa in jur de 600 sau 800 lei productia; si care poate fi montat pe unele din cele mai circulate artere din orasul tau. Nu pare mult, nu? Dar sa nu uitam: montajul si neutralizarea lui, in jur de 2 euro/mp; chiria pentru perioada de afisare care ajunge lunar intre 150 si 200 euro functie de locatie si care poate sau nu sa contina si taxele impuse de autoritatile locale. Sa mai aducem detalii legat de cat ar costa sa ai un singur panou publicitar dispus in una din intersectiile orasului?

Sau, dupa cum se spune, poti face promovare virtuala pentru ca ai costurile cele mai scazute. Si noi spunem „DA”! Azi costurile cele mai scazute! Asadar sa vedem:

– un banner publicitar virtual (si nu luam in calcul crearea lui) postat pe un site de interes mediu (si subliniem „mediu”) te poate costa lunar in jur de 50 pana la 100 euro.

– un contract cu Google are costurile lui daca iti doresti eficienta. Cati bani investesti, atat poti primi inapoi. Si subliniem … „poti primi”! Iar daca nu o faci constant … e ca si cand nu existi, iar investitiile facute pot avea sau nu efecte.

– acelasi lucru este valabil si daca alegi sa te promovezi pe facebook. O investitie treptata si cu efecte ce par masurabile. Dar, ca orice varianta, trebuie incercat mai intai.
Toate aceste variante pune-le in balanta cu cea pe care ti-o ofera koopon.ro: transmiti oferta ta pe canale virtuale dedicate, catre un numar urias de persoane, persoane care sunt abonate la a afla zilnic ce oferte cu reduceri sunt pe piata. Din acest punct de vedere ai o targetare precisa, catre clientii care pur si simplu vaneaza reduceri in orice domeniu.

O echipa intreaga realizeaza o munca de promovare prin mai multe mijloace si metode specifice (descrise in sectiunile acestui site), punand in miscare informatia ta catre piata de desfacere. Si nu oricum, ci personalizata, printr-o prezentare grafica unica, moderna, pe asteptarile celor ce navigheaza pe site, care iti creaza plus imagine si valoare.
Iar toata aceasta munca pentru doar 50 de lei/luna*.

Sincer, exista alta varianta mai ieftina pentru a te promova?
Solicita toata oferta de pret si conditiile de postare a ofertelor de reducere.